Klachten
Indien er een klacht is hoe vervelend dan ook, raden we je aan om de klacht eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@ar-performance.nl.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.”
Complaints
If there is a complaint, however annoying, we advise you to first make the complaint known to us by emailing info@ar-performance.nl.
If this does not lead to a solution, it is possible to register your dispute for mediation via Stichting WebwinkelKeur. From 15 February 2016, it will also be possible for consumers in the EU to register complaints via the European Commission’s ODR platform. This ODR platform can be found on http://ec.europa.eu/odr. If your complaint has not yet been dealt with elsewhere, you are free to file your complaint via the Platform of the European Union.”